Importo prekių ženklą aromatai, odos priežiūros, kosmetikos makiažui priežiūros gaminių dovanų ir priemokų produktų universalinėje parduotuvėje juvelyrinių dirbinių didmeninė prekyba


Lung Jyi is a Taiwan based distributor of wholesaling top brand cosmetics, fragrances & gift sets to trade & export to specialty stores, superstores or retail stores. We are dedicated in providing you with a wide selection of genuine brand names from every corner of the world. Our company offers a complete range of the most up-scale and cutting edge products, which includes perfume fragrances, men’s perfume、women’s perfume、mini perfume, skin care, cosmetic, color cosmetics, perfume gift sets, skin care gift sets, cosmetic gif sets, hair care, styling products, body care, bath and body accessories, makeup accessories, color cosmetics accessories, fashion decorations, gift sets, fancy products, Japanese fancy products etc.

Our range of brands include AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, BOSS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI,CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS,CHANEL,GIVENCHY,FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.PRAIRIE, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, PRIVACY, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARD, VERSACE, SANA, TIFFANY, YSL、BURBERRY etc.

Export/ Wholesale Business

Based on different channels, our customers could be divided into two categories, physical (traditional) and virtual (newly) channel. The traditional channel consists of trader, wholesaler, skin, body and hair care’s original installation import, franchise store, chain store, decoration corporation, gift corporation, department store, distributor and direct sale. In the other hand, the virtual channel is through wholesaling to the online shopping mall.

Basically, two kinds of our key customers are other smaller wholesalers and physical stores. And due to different trading volumes, trading figures or the long-term cooperation relationships, the wholesale price would be different in those two kinds of customers.

Our products come from creditworthy manufactures, agents or trading partners in order to ensure the product quality and avoid fakes. The bestselling high-quality products and the competitive price are our characteristics; therefore, welcome fraternity or all trades and professions to be our customers or give us some advices. Thank you!

Please call our office number for further information. E.Mail

Tel: 886-6-2820480 , 2822432 , 2833368
Fax: 886-6-2520390, 2828429

http://www.perfume.com.tw/english/


Plaučių Jyi yra Taivanas, pagrįstas platintojas didmeninės aukščiausio markės kosmetikos, aromatai & dovanų rinkiniai prekybos & eksportuoti į specialiosios parduotuvės, prekybos centrai arba mažmeninės prekybos parduotuvėse. Mes skirta teikti jums su platus pasirinkimas tikrą prekinių vardų iš kiekvieno kampo pasaulio. Mūsų kompanija siūlo įvairiausius dauguma iki skalės ir pažangiausius produktus, apimanti kvepalų aromatai, vyrų perfume、women perfume、mini kvepalų, oda, kosmetikos, spalvų kosmetika, kvepalų dovanų rinkiniai, odos priežiūros dovanų rinkiniai, kosmetikos gif rinkiniai, plaukų priežiūros, stiliaus produktų, kūno priežiūros, vonios ir kūno reikmenys, makiažas priedai, spalvų kosmetika reikmenys, mados apdovanojimai, dovanų rinkiniai, išgalvotas produktai, japonų išgalvotas produktai ir t. t.

Mūsų intervalas prekių ženklų apimti AIGNER, ANNA SUI, ARMANI, ŠEIMININKAS, BALENCIAGA, BENETTON, BIOTHERM, GUYLAROCHE, SISLEY, Y.YAMAMOTO, MONT BLANC, BORGHESE, BYBLOS, BRITNEY, BVLGARI, DUPONT, C.DIOR, C.KLEIN, FENDI, CAPUCCI, CARITA, CERRUTI1881, E.LAUDER, NESS, CHANEL, GIVENCHY, FALADE, KOSE, CLARINS, CLINIQUE, D.COSMERIC, SAMBA, DIOR, DUNHILL, GAULTIER, GLOWJ.IO, FERRE, FREDERIC M, GUERLAIN, H.R, GUCCI, HERMES, KANEBO, I.MILLET, LANCOME, JOURDAN, CHOPARD, JAGUAR, LANVIN, KENZO, KITTY, LA.DEFOREST, NIKE, PALGANTONG, LACOSTE, P.CARDIN, POLA, NINA RICCI, DAVIDOFF, M.JORDAN, MAT, MICKEY, MIYAKE, E.ARDEN, MONTANA, POLO, N.RICCI, FRAGONARD, R.BALESTRA, privatumo, ORLANE, OSCAR, P.M.CHELL, ROCHAS, SONIA, SHISEIDO, SHU UEMURA, LEONARDAS, VERSACE, SANAKIRJA, TIFFANY, YSL、BURBERRY ir kt.

Eksporto ir didmeninės prekybos verslą

Remiantis skirtingais kanalais, mūsų klientams galima suskirstyti į dvi kategorijas, (tradicinė) fizinės ir virtualios (naujai) kanalo. Tradicinių kanalo sudaro prekybininkas, didmenininko, odos, kūno ir plaukų priežiūros pradinio diegimo importo, franšizės parduotuvėje, grandinės parduotuvėje, apdailos corporation, dovanų korporacija, universalinėje parduotuvėje, platintojas ir tiesiogiai parduoti. Kita vertus, virtualus kanalas yra per didmeninės prekybos, online shopping mall.

Iš esmės, dviejų rūšių mūsų pagrindinių klientų yra kitų platformai ir fizines atsargas. Ir dėl skirtingų prekybos apimtis, prekybos skaičiai arba ilgalaikius bendradarbiavimo santykius, didmeninės kainos būtų kitokia, šių dviejų rūšių klientų.

Mūsų produktai kilę iš kreditinga gaminiai, agentų arba prekybos partneriai, siekiant užtikrinti produkto kokybę ir išvengti padirbinių. Bestsellerowej aukštos kokybės produktų ir konkurencinga kaina yra mūsų charakteristikas; Todėl, Sveiki atvykę fraternitatis arba visi atidėjimą ir profesijų mūsų klientams arba suteikti mums patarimai. ačiū!

Daugiau informacijos skambinkite mūsų įstaigos numeris. E.mail

Tel: 886-6-2820480, 2822432, 2833368
Faksas: 886-6-2520390, 2828429

http://www.perfume.com.tw/English/

2008 m. spalio 2 d., ketvirtadienis

Kaip naudotis makiažas atspindi asmenybę?





  1. http://perfume.myweb.hinet.net/fragrances/

  2. http://giftsorg.angelfire.com/life

  3. http://www.angelfire.com/blog/perfume/

  4. http://cosmeticnet.tripod.com/

Kaip naudotis makiažas atspindi asmenybę?

Pirmiausia visų švelnus ir subtilus makiažo metodą, prarasti svorio, plonas, natūralus atrodo subtilus, į padaryti oda Baltieji, užkirsti kelią saulės kosmetikos balinimo efektą naudojimas, kosmetikos spalvų būti nuosekli, pavyzdžiui, rouge, lūpų, nagų lako spalvos turi būti suderinti tinkamai. Kietas, kietas, racionalus, ramus emocinis parinkimas. Tokiu būdu, elegantiškas, subtilus temperamentas pasireiškia.

Profesionalūs moterys makiažo metodo spalva turėtų būti vidutinio, galite naudoti neutralios spalvos, įdomūs, subtilūs pokyčiai. Pasiekiama daug dėmesio skiriant viso veido, be šviesos plūduriuojančio jausmas. Linijos turi būti trumpas, antakių, vokų, skruostų raudonos, lūpų linijos, turi būti švarus, glaustai, lanku vidutinio sunkumo, be jokių drąsių, jokio esminio žydi. Dangus pilnas, jei kakta yra platus, neturi padengti su kirpčiukai, plaukai turi būti švarūs, nepageidaujamus plaukus, jis yra judrus. Jei kakta siaura, galima pašalinti nepageidaujamus plaukus, arba nudažyti baltas, kreminis pagrindas, todėl plečiant.

Puikus moteriškas makiažas metodą naudoti elegantiškos linijos. Pasistengti pieštukas ir lūpų kontūro, akių ir lūpų, aptakios linijos ir elegantiška, ji turės ypatingą žavesį. Stebėtinai storos lūpos, storos nekilnojamojo lūpos, savaime yra labai patraukli, kuri toliau pabrėžė, apverstas burnos, lūpų ir kalnų kreivės turas, dar labiau spalvingas. Aiškus ir savitas spalvos panaudojimas, pavyzdžiui, ryškiai raudonos lūpos, baltos odos, juodos blakstienos, dėvėti kartu Mei Guizi, ar ryškiai raudonas, ryškių spalvų, tuo geriau.

Gyvas makiažo Prancūzija veidas apvalus ir apvalus veidas patiko, akys, lūpos turi atrodyti suapvalinti. Spalva, minkštas, viduržemio veido, minkštas, švelnus, ir todėl, makiažo spalvos šildyti. Drabužiai turi taip pat pasirinkti minkštą spalvą. Spalva balta ir minkšta, atkreipti dėmesį į saulės, ir padengti su balsva pamatų grietinėlės, dažų kai kurių šviesiai rausvos rouge susiduria sultingas žavinga; burną apibūdina, garbanoti burnos pagal nurašymo nėra lengvai vyksta, jūs turėtumėte burnos aprašymas, lūpos, atrodo, yra šypsena. Lūpų kalnai turėtų būti parengti apvalios kreivė.

Klasikinis grožis padaryti-iki metodas vengti saulės, išlaikyti subtilią baltą odą. Padaryti plaukus juodai, jis pabrėžė, kad svarbus veiksnys, klasikinio grožio. Siekiant išvengti sausu plaukus, plaukai bifurkacija ir pasirinkimas taip pat gali parodyti plaukų blizga plaukai, pavyzdžiui, tiesūs plaukai, trumpas plaukų, pintos. Padaryti antakius ir sklandžiai kreivė, antakiai buvo sklandžiai, laisvai linijos, be Meishan atitinkamos spalvos juoda arba pilka.

Šiurkščiai aštrus makiažo metodas deginimosi, ruda ir juoda oda stiprią, laukinę žavesio. Kantriai reikia rauginimo arba naudojant anti-saulės kremo pagrindą, kuris yra minimalūs reikalavimai pasirodyti grubus. Juoda akių kontūro, juoda blakstienų tušas akis tvirtai Miaocheng juodas akis. Apibūdinti juodus antakius, dosnus būdas, šiek tiek išsibarsčiusios platus šepetys antakiai, Sutvarkyta antakiai atrodo šiurkšti. Norėdami apibūdinti didelį lūpos, lūpų, šviesiai rudų arba šviesiai pilkos spalvos suknelė blizgios raudonos lūpos ir visiškai iki galo išnaudoti, tai gyvybingas, energingas.


  1. http://www24.brinkster.com/relance/perfume/

  2. http://brand.somee.com/skincare/skincare/

  3. http://cosmeticnet.tripod.com/

  4. http://perfume.myweb.hinet.net/perfume/

1 komentaras:

gift rašė...

Žmonės skirtingo amžiaus ir tipų pasirinkti kosmetika?


  Žmogaus odos turi skirtingas savybes skirtingo amžiaus. Odos prieš brendimo neutralus odos, tuo metu, kai brendimo, riebalų liaukos sekrecijos patobulinimai, odos, riebi oda, kai kalbama apie 25 ~ 35sui odos mišrios odos, 35 metų laipsniško senėjimo odos tampa sausa oda. Moterų maždaug 25 ~ 30sui vyrų maždaug 30 ~ 35sui, oda tampa labiau jautrus, ypač dėl prastos gynybos pajėgumų ultravioletinės, jei ne apsaugoti, linkζ pigmentacijos arba odos alergijos.


  Nuo žmogaus odos, įvairių skirtingų amžiaus savybių, taigi tam tikromis aplinkybėmis pasirinkti į kosmetikos. Vaikų oda yra subtilus, turėtų būti atrankos Nr dirginimas, ir mažiau naftos mitybos seksualinės išnykimo grietinėlės ir medaus klasės odos priežiūros produktus arba vaikams skirtų kosmetikos; jaunimo patelė, odos yra subtilus, gali atrankos medus klasės ir masės grietinėlės miltelių klasės odos priežiūros produktų, kaip migdolų medaus, ir baltymų medaus, ir baltymų Ženšenis grožio grietinėlės ir kiaušinio baltymo odos grietinėlė,, senyvo amžiaus žmonių oda džiovinimo, turėtų būti naudojant riebalų klasės kosmetikos, daro odos drėkinamasis, ir yra šaltas atsparumo ir anti-crack vaidmenį.


  Pasirinkite kosmetikos, ji turėtų būti pagal jūsų odos tipą, kuris bus žaisti grožio ir sveikatos priežiūros funkciją veido gera. Sausa oda žmonių taikomos paviršinių riebalų, grietinėlė, losjonas, grietinėlės perlų, ir išvengti naudojant miltelių kosmetikos, riebi oda, žmogaus alternatyvių milteliai arba vandens kokybės, turi naudoti riebi kosmetikos pvz., šaldymo grietinėlė, jūsų veido bus tampa lengvai sutepti. Be to, nes bus didelis naftos kokybę, kosmetikos, odos metabolizmo labai trukdo, ir sukėlė veido sutrikimai pvz., spuogai. Neutralus odos žmonių, turėtų pasirinkti yra vitaminus a, B1, B6 ir kitas maistingą kosmetikos. Spuogai odos kiti turėtų naudoti kosmetikos atidžiai ir neturi riebi kosmetikos, naudojami liniment, turėtų naudoti narkotikų, tokių kaip kosmetikos spuogai grietinėlė.